.عرب كينج.::ArabKing::..
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةal.shraf-listأحدث الصورالتسجيلدخول

عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا

شمس العمر
emy
TOOT_ANK_AMOON
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

النوع: : ذكر
القسم المفضل: : قسم الاغانى والكليب

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Empty
مُساهمةموضوع: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الثلاثاء نوفمبر 24, 2009 9:24 am

الســــــــلام عليـــــــــــكم ورحمتـــــــــــة وبركــــــــــــــاتة

هنا بقى هنبدا ونقول بسم الله

عاوز تعرف انت اية قيمتك ونشاطك بالمنتدى

هقولك ازاى

انت شوف البيانات الشخصية بتاعتك

فى اى مساهمة شوفها هتلاقيها

كلمة اسمها قوة النشاط بتاعتك

والمشكلة بقى انها حاجة تقدر تقول عليها هبة للمنتدى ولكل اعضاء المنتدى

نظــــــــــــــــام فريد من نوعة علشان تقيـــــــــــيم كل الاعضاء لبعضهم ولنفسهم

النشاط ياسيدى بيبقى ازاى

1: اى عضو بيفكر انوا يعمل مساهمة رد يعنى فى اى موضوع بياخد عليها 3 نقاط فى النشاط

2: اى واحد او واحد فاكرة نفسها بتعرف تعمل موضوعات تعرف انها هتاخد 5 نقاط فى النشاط

3: لو انت من الناس اللى بتحب الصداقات والكلام على المنتدى بص فى بياناتك الشخصية البروفايل يعنى ياعم الزكى

بص ية وركز كويس شوف انت عندك كام صديق وعلى كل صديق ليك بتضيفوا وبيقبل اضافتك ليك 10 نقاط يامعلم

4: عارف اية كمان سمعت ان الادارة امبارح عملت مناقشة مع ناس جامدين اوى واتفقوا على انهم بيعملوا حاجة جديدة اوى

اللى هيا اية ياعمونا ؟

يااااااااااه يعنى انت لازم تسال طيب هقولك ياسيدى

الموضوع وما فية ان فية حاجة اسمها اكونتات رابيد شير برنيم ودى بفلوس وليها مميزات كتير هنقولهالك بعدين

اما بقى الاكونتات العادية هنعملها وبردوا هتكون للاعضاء اللى هيبقى ليهم قوة النشاط احلى وهما عشر اعضاء بس هنعملهم اكونتات

تعرف وانا قاعد بتفق معاهم واد قاللى فكرة حلوة اوى بيقول اية رايكوا ياجماعة لو عملنااقتراح الاعضاء هيا اللى تختار الهدايا بتاعتهم حسب نشاطهم وحسب المشرف اللى معاهم لو المشرف وافق الادارة هتنفز على طول وهوا احنا لينا اغلى من المشرفين

قول ياعم قول كمان

طيب ياسيدى بص انت دلوقتى عضو نشيط ومية مية اهوة اية رايك بقى لو نعملك دورات تدريبية على الفوتو شوب والرفع والبرنامج اللى هتحختاروا هنعملك جروبات تظبتلطك الدنيا ؟

عاوز منى حاجة تانى؟

ايون ياريت عاوزينك تقول حجات ياعم مفيدة شوية

مفيدة ازاى يعنى اقترح وانا هرد عليك والله مش عارف اقولك اية

استنى نسال الاعضاء كدة

حد عندوا حاجة عاوز يقولها قبل ما نبتدى نوضب المفاجئات الجديدة؟

على فكرة فية هدايا بعد العيد بمناسبة العيد هنجيب جزار على باب المنتدى يدبح ويوزع

هههههههههههه

اديلوا توقيعى اهوة

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_basketball

emy
Power ArabaWy
emy

الوسام : وسام التميز
 النوع: : انثى
القسم المفضل: : المنتدى الاسلامى

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Empty
مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الخميس نوفمبر 26, 2009 12:26 pm

تسلم ايدك يا اعظم هيما وكينج فى الدينا
عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 636659 عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 636659 عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 636659
شمس العمر
MeMbeR
شمس العمر

مصدر تواجدك؟ : من صديق
القسم المفضل: : قسم الادب العربي

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الخميس نوفمبر 26, 2009 12:31 pm

هااااا انا مش فاهمة اى حاجة

ههههههههههه
بس فى استفسار بسيط

هو الجزار الى هيقف على باب المنتدى

هيدبح مين بالظبط
ربنا بستر
انا مش هدخل المنتدى تانى الا لما الجزار يمشي

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Uio78398

تسلم ايدك يا كبيييييييييير

والله قشطة عليك
ايوة كدة النشاط كله
اهم حاجة يكون ليا هدية

مليش دعوة فيها لخفيها

TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الخميس نوفمبر 26, 2009 1:54 pm

هقولك يعنى اية النشاط

قوة النشاط: 172

دة النشاط بتاعك ياثابتة على قيمى

دا نشاطك انتى فى المنتدى عبارة عن 172

ودول بقى عبارة عن عدد بيزيد كل لما بتزودى نشاطك فى المنتدى

وكل لما بتدخلى المنتدى بتاعدى 10 نقط

وكل لما بتعملى رد بتاخدة 3 وكل لما تعملى موضوع بتاخدى 3 نقط

بيبقى مجموع المنقاط

اللى هوا النشاط ككل بيبقى 172

احنا بقى هنعمل اية هنعمل النظام دة كنظام عادل للجميع

هنجيب اكتر 10 اعضاء وهنكرمهم كل فترة

وهيبقى ليهم هدايا خاصة

ورقصنى ياجدع عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 636659
ooopaAaAaAaAa
Junior Member
ooopaAaAaAaAa

الوسام : يي

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الخميس أبريل 15, 2010 11:43 pm

فل يا معلم
و تسلم ايديك يا كنج توت توت يا كتكوت
هههههههههههههههه
عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Lol
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الخميس أبريل 15, 2010 11:57 pm

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 410915
Reema_m
KiNgAwY
Reema_m

الوسام : يي

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الجمعة أبريل 16, 2010 2:35 am

تسلم ايدك توت اهم حاجة تكون ليا هدية
بجد افكار جميلة وربي يوفقك ويكرمك
ويبقى المنتدى ده احسن منتدى عربي
emy
Power ArabaWy
emy

الوسام : وسام التميز
القسم المفضل: : المنتدى الاسلامى

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الجمعة أبريل 16, 2010 3:51 am

ان شاء الله طول ما توت كينج المنتدى
يبقى هيبقى باذن الله احسن منتدى عرب
ربنا يوفقك ويكرمك ياتوت
والى امام ديما وبالنجاح

m.b.i.h
المشرفين
المشرفين
m.b.i.h

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الأحد أبريل 18, 2010 9:19 pm

الناس كلها بتشجع واحنا معاهم
تحياتى
classic2002
Junior Member

مُساهمةموضوع: رد: عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا   عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا Icon_minitime1الثلاثاء أغسطس 10, 2010 5:07 am

عاوز تعرف  انت عضو نشيط ولا لا  وعاوز تعرف  قيمتك اية  بالنسبة لباقى الاعضاء  سهل  خش هنا 831322

عاوز تعرف انت عضو نشيط ولا لا وعاوز تعرف قيمتك اية بالنسبة لباقى الاعضاء سهل خش هنا
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز تعرف بتفكر فى أيه وادخل وجاوب وانت تعرف
» عاوز تعرف انك بتحب ولا لا
» لو عاوز تعرف مين رن عليك وانت قافل موبايلك ادخل هنا بسرعة
» عاوز تبطل تتدخين عشان الى بتحبهم ادخل وانت تعرف أزاى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
» كيفية اخفاء الروابط هام جدا وقرار ادارى هام جدا لجميع الاعضاء