.عرب كينج.::ArabKing::..
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةal.shraf-listأحدث الصورالتسجيلدخول

((((( أسئلة خاصة )))))

zozo
h_a_n_e_e_n
marwa13
rodina
soul
TOOT_ANK_AMOON
۩ sohila ۩
11 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

النوع: : انثى

((((( أسئلة خاصة ))))) Empty
مُساهمةموضوع: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 5:44 am

أهــــــــــــــلا بيكن أهــــــــــــــــلان بيكن يااللى احنا عجبنا عقليكم
( أرغوا أرغوا ماهو ببلاش )
ميرسى ميرسى ميرسى بجد ليك على القسم اللى يجنن ده
شوفوا بقى انا جاية انهاردة ومتحمسة جدااااااا ونفسى العب لعبة وعيزاكوا تشاركونى فيها
وهى عبارة عن اسئلة خفيفة بتدور فى ذهن كل منا
ويجيب عليها العضو الذى يليه باجابة مختصرة
ثم يضع سؤالا ليجيب عليه العضو الذى بعده
وبما اننى فى القسم الرومانسى (( قسم الشعر والاغانى ))
فستكون اسئلتنا كلها خاصة بمشاعرناااااا
وسؤالى الاول سيكون :
لو لقيت اللى بتحبه لكن هو كان خجول ومش قادر يقدم الخطوة الاولى تتصرف ازاااااااااااااى ؟؟ Question Question
ياااااارب يكون اللى بعدى ولد I love you lol! lol!
ويارب يارب يارب تكون الفكرة عجبتكوا
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

النوع: : ذكر
القسم المفضل: : قسم الاغانى والكليب

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 7:46 am

هيا الفكرة اكلت عقلى بصراحة وفخايف وانا بتكلم لانى حاسس انى هتحاسب على كلامى
المهم::: الموضوع حلو اوى
جوابى :: بصراحة المفروض اللى بيحب مش يستنى لحظة يقول انة بيحب والا حبيبة مش هياخد بالة منة ويضيع من ايدية وهيبقة وقتها Sad Sad عادى
سؤالى :::: لية العلاقات اللى فيها حب بيبقى فيها خناق واغلبها بتنتهى بالفشل وبالزات فى الوقت دة؟؟؟؟؟ Question جاوبوا بقى
soul
NeW KiNg
soul

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأحد مارس 15, 2009 6:49 pm

بصراحة الفكرة بتاعتك روووووووووووووووووووووووووعة عجبتنى مووووووووووووووت
بجد انا بهنيكى على الفكرة دية ثانكس يا جميلة

بص يا هيما اسمحلى اجاوب على سؤالك

انا اظن ان الخناقات دية بسبب عدم التوافق حتى لو هم شايفين انهم متوافقين فى حاجات اكيد فى حاجات مش متوافقين فيها وكمان كل واحد مش بيحب يتنازل ولو اتنازل شوية التانى بيحس ان دا ضعف منو والسبب فى دا كلة انو مش فى حب اصلا من الاول لان الحب =التضحية
بس برضة مش تحكم على حب النهاردة انو كلو فاشل هو مش كلة في علاقات كتيرة نجحت والدليل على كدا كل اخواتى بيحبو ازواجهم جدا واخويا برضة بيحب زوجتة جدااااااااااااااااااا
انا شايفة دا بعينى اسفة طولت عليكو

هاقول بقى سؤالى

هو احنا لما نكون فى موقف اختيار بين كرامتنا والانسان اللى احنا بنحبو جدا نختار مين ؟
على علم اننا ضحينا كتيييييييير قوى علشان الانسان اللى بنحبو
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأحد مارس 15, 2009 11:40 pm

ميرسى ليكى ياعسوووووووووووووولة
شوفى بقى انا هجوبك على السؤال الجااااااااااااامد ده affraid
اولا كلاهما لا غنى عنهم الحب والكرامة فالحب هو الحياة والكرامة هى قيمة لذات الانسان
فأذا كان الشخص يستحق الحب فلا داعى للحديث عن الكرامة لانها محفوظة
المحب الصادق هو الذى يصون كرامة حبيبه ولا يحاول يقلل منها
واذا كان الشخص لايستحق الحب بالتاكيد الكرامة تنتصر على الحب
ياريت اكون قدرت اجاوب على سؤالك بشكل مقنع
ومش عارفة بقى ليا حق اسال تانى ولا اييييييييييييييه No
معلش بقى هسال ها cheers
هل ممكن ان يكره الانسان الشخص بعد ان احبه ؟؟؟؟؟

cheers
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الإثنين مارس 16, 2009 5:44 am

مش قادر فعلا اتكلم بس ياريت الكل يسامحنى ان كنت غلط معاة او ان كنت حبيتة اوى ياريت الكل يسامحونى انا هجاوب على سؤالك ياسهيلة
انا مش عاور اوصف احساسى لانى فعلا لقيت ناس اعرف اتكلم معاهم بجد ربنا يخليكوا وما انحرمشى منكوا ابدا
لو عرفنا معنى الحب اللى بجد(العشق) او اللى بيوقوا علية الشيوخ الحب فى الل bom ه
مش هتنستنى لحظة نفكر فى الكلام دة لان مهما كان لو الخيار بين الحياة او الموت فى سبيل الحب هنختار الموت طالما فية سعادة للى بنحبهم
بس لما بنحب بجد اعتقد ان حتى لو مش بنلاقى رد من اللى بنحبهم هتلاقوا اننا بنحب كل الناس لمجرد اننا بنحب بجد(مش اى حب)نسمية بجــ Exclamationــد
Question خلونى اسال
::::::::::
:::::::::
::::::::
:::::::
::::::
:::::
::::
:::
::
:
Razz انا بجد انا سيبت كل حاجة لكن مش هسيب المنتدى الا لما اكون بموت خلونى اسال ياترى الللى بيحب هيختار يرقب من حبيبة
ويفضل جنبة لحاد ما يحس بالحب منة كرد على الحب بتاعة ولا ممكن يسيبة لما يحبة لواحدة وياترى لو سابة اختيارة صح؟ Question
farao تــــــــ عـنــــ امونــــخ ـــــوت farao
soul
NeW KiNg
soul

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الإثنين مارس 16, 2009 6:34 pm

ممكن ارد على سؤاللك يا هيما

لو الشخص فعلا بيحب الشخص التانى حب بجد لازم مش يبقى جنبة وبس لازم يحسسة بحبة لحد اما التانى يعرف بالحب دا وفى الوقت دا التانى هو اللى هايحدد اذا كان هايحبة ولا لا
بس برضة لازم يعرف راسة من رجلية لان الشخص التانى ممكن يحسسة انو بيحبو بس يكون فى الاصل مش بيحبة
بس مادام الشخص بيحب حد لازم يحسس التانى بحبة ومش يختار انو يسيبة لان التانى ممكن فعلا يكون بيحبة اصلا

هو انا هاسال سؤال تانى معلش اعذرونى

هو احنا نعمل اية علشان ننسى حب عمرنا ؟ وهو فعلا هاينفع يتنسى ولا نسيانة مجرد وهم
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الثلاثاء مارس 17, 2009 8:57 am

ننسى حب عمرنا سؤالك رائع اولا مجرد تفكيرنا فى اننا ننسى الحب دة كفاية اوى اننا بنقول لنفسنا اننا نسيناة تماما لكن العقل هوا اللى بيخلينا نفكر فية
تانى لمجرد ضعف فى قوة النسيان انما لو لسة بنسمية حب عمرنا ياااااااه ما اعتقدش ان الواحد كان هيفكر فى الحب دة اصلا لانك هتلاقينى بين
ادين حبيبتى مهما عملت فيا ومهما حصل منها انما افكر انى انساة ؟ ازاى مستحيل يتنسى ومجرد التفكير فى اننا ننساة يبقى هوا مش حب اصلا
Embarassed
ياريت الكل يراجع حساباتة من جديد ( الحب بداية بلا نهاية) فان انتهت فما كان للحب من اساس ارجوا اكون افادتكوا
سؤالى بقى ::: دلوقتى ازاى الواحد يثق فى حد بجد يعنى تلاقى اللى ادامك ماشاء الله يديلك احساس بانة انسان كويس وبيحبك وقريب منك وفى
لحظة تحس ان اتغدر بيك يعنى زى ما تقول كدة (محدش بيكون مخدوع وهوا عارف انة مخدوع بل بالعكس لازم يكون حاسس انة ماشى صح
وبعدين sunny ينخدع)هيا ماشية كدة بصراحة حلوها بقى ازاى منتخدعشى بدون ما نقول لا امان للبشر

farao TOOT_ANK_AMOON farao
rodina
Junior Member
rodina

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الجمعة مارس 20, 2009 6:13 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا انا معترضه علي مقوله لا امان للبشر البشر من طبعهم التغيير يمكن يكون هو اتغير بشكل انت شايفه خيانه
انتم عارفين ان شخصيه الفرد بتتغير 7 مرات علي دمى حياته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بمعني ان اباراهيم بتاع السنه دي مش زي ابراهيم بتاع العشر سنين اللي فاتو؟؟؟
الحل انك تمشي بمبدا من افتكرنا افتكرناه و من نسينا نسيناه
سؤالي بقي و بصراحه
هل تعتقدو نه من المممكن ان يولد حب طاهر علي النت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ I love you
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1السبت مارس 21, 2009 12:41 am

انا بصراحة مش عارف الحكاية دى انتوا عمالين تحوروا فى موضوع النت دة كتير لية اسالوا نفسكوا سؤال واحد النت معمول لية وبيتكون من اية النت عبارة عن شوية ناس داخلين يتعرفوا على بعض انت اسمك سنك عنوانك مناسب ومحترم وكويس وكدة تمام اوى نتعرف احنا اصحاب لا دا علاقتة بيا اكتر من صداقة يبقى اخوات لا دا احساسى ومشاعرى معاة متبادلة يبقى حب لية منقولشى حب هوا غلط عيب حرام لو فكرنا صح يبقى اللى يدخل نت يعرف كانة بيتكلم مع ناس فى الشارع او فى الكلية وهيا هيا بالضبط الفرق انك بتكون مش قادر تشوفهم ادامك وتتعامل معاهم طبيعى ودة الفرق الوحيد
marwa13
Junior Member
marwa13

مُساهمةموضوع: marwa   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الثلاثاء مارس 24, 2009 5:54 pm

انا احب اضيف حاجة على كلامك يا هيما اولا الحب من النت ده غلط كبير جدا انت متعرفش اصلا ايه الشخص اللى بتكلمه كداب ولا لاء نيته ايه اصله اهله مين اخلاقه ايه وحاجات كتير تانيةة فالاحسن لو اتعرفعلى حد من النت ميكنش اكتر من صديق ده الاحسن عشان منجيش بعد كده نقول ياريت اللى حصل ما كان
I love you I love you
h_a_n_e_e_n
KiNgAwY
h_a_n_e_e_n

الوسام : وسام التكريم

مُساهمةموضوع: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأربعاء مارس 25, 2009 12:08 am

فى الاول انا بحمد ربنا انى اخيرا وصلت بعد عناء Very Happy المهم المهم انا عاوزة ارد على سؤال سول فى الاول مفيش حاجة اسمها حب على النت لانى فكرت اجرب موضوع زى دة ويا رتنى ماجربت كانت نهاية اية ولا حاجة نهاية عادية ومتوقعة احنا صحاب مينفعش نكون اكتر من كدة ودة فعلا اللى كان لازم احطة فى دماغى من الاول بس معلش عادى بتحصل كتير المهم كل واحد ياخد بالة من من تصرفاتة ومن البنادم اللى قدامة بمعنى اعرف قيمة اللى قدامك وعلى اساس كدة حدد انت اية بالنسبالة سورى بقى طولت هع
h_a_n_e_e_n
KiNgAwY
h_a_n_e_e_n

الوسام : وسام التكريم

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأربعاء مارس 25, 2009 3:38 am

سووووورى الرد اللى فات كان على سؤال رودينة الرد دة هو بتاع سول
ازى ننسى حب عمرنا يبقى احنا كدة عمونا ماحبينا ولاحسينا بالحب اجمل حب اول حب فى الدنيا مشاعر احاسيس بس لما يكون صادق ومبنى على اساسه الصدق والتسامح غير كدة ميبقاش حب بس فعلا لو هو كدة يبقى اكيد عمرنا ماهننسا لو غير كدة يبقى لازم ننسى اكيد لانة ميبقاش حب
ونفسى بجد كل واحد بيحب او واحدة بتحب يحاولو على قد ما يقدرو مايلعبوش بمشاعر الناس اللى قدمهم يارب

سؤالى انا بقى
ما الفرق بين العزيمة والتملك فى الحب Question Question Question
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأحد مارس 29, 2009 1:42 am

لا تعليق معنى السؤال مش مفهوم
zozo
MeMbeR
zozo

مصدر تواجدك؟ : من صديق
القسم المفضل: : المنتديات العامة

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الخميس أبريل 09, 2009 6:30 pm

تسلمى سهيله على الفكرة الجامده دى بجد فكرة جامدة اووووووووووى وكان نفسى يكون فيه سؤال واجاوب عليه بس مش مهم انا بقى ممكن اسالكووووووووووووووو؟

هو ممكن الانسان ينسى اول حب فى حياته؟ ولو حب ينساه يبقى ازاى؟
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الخميس أبريل 09, 2009 10:12 pm

ميرسى ياقمر على زوقك يارب تسلميلى
شوفى انا هاجوبك على سؤالك بس ده من وجهة نظرى انا ممكن اوى ننسى الحب الاول
لو كان الحد اللى حابته طلع خاين ومش بس انساه اندم كمان على كل لحظة كانت معاه
وعلى كل دقيقة ضاعت وانا بفكر فيه اما تنسيه ازاى بقى طبعا مش هتقدرى تنسيه فى لحظة
بس لو قدرتى تبعدى عن اى حاجة ممكن تفكرك بيه او تشغلى نفسك بانك تنزلى شغل وتتعاملى مع ناس تانية وانك مش تضعفى لو طلب يرجعلك تانى
وبعدين مش ينفع يكون نفسك فى حاجة ومش نحققهالك طبعا عشان كده انا هسأل Very Happy Very Happy Very Happy

bounce أيهما أخلص فى الحب الشاب أم البنت bounce
zozo
MeMbeR
zozo

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الخميس أبريل 09, 2009 10:38 pm

ميرسى جدا يا سهيله يا قمر
انا هرد عليكى بس ده بردو من وجهه نظرى الاخلاص فى الحب بيكون نابع من الشخصيه فينفعش نقول ان البنت اكتر اخلاصا من الولد او العكس، وفى الدنيا هتلاقى بنات كتير مخلصه جدا وبردو ولاد كتير مخلصين وفى نفس الوقت هتلاقى الخاين سواء ولد او بنت فالاخلاص بيكون على حسب الشخصيه والتربيه والدين وكمان مقدار الحب.
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الخميس أبريل 09, 2009 11:42 pm

نسيتى سؤالك على فكرة يا زوزو
zozo
MeMbeR
zozo

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأحد أبريل 12, 2009 2:28 am

عندى سؤال نفسى اعرف اجابته من زمان والسؤال هو :
ليه بيقى عيب ان البنت تصارح الولد بحبها ليه وفى نفس الوقت بيقى مسموح للولد انه يقول ل100 بنت فى نفس الوقت انه بيحبه مش ده يبقى ظلم للبنت وحبس لمشاعرها؟
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأحد أبريل 12, 2009 2:48 am

اجابة بدون ما اكون متحيز لا للولد ولا للبنت وهجاوب بصراحة اوى يازوزو بتقولى حاجة مهمة اوى فى سؤالك
انا مفهمتهاش وعموما هجاوب على سؤالك كامل ..................................................................... الاول البنت ممنوع تقول للولد بحبك
لان الاهل بيقولوا كدة عيب لسبب لان الاهل مش واثقين فى الولد دة ياترى كويس ولا وحش
فلو صارحتوا بيبقى حاجة من الاتنين اما ولد كويس وهيحبها او يبقى ولد مش كويس وهيفهمها انوا بيحبهاا علشان ينفز اغراض فى بالة
والمتعرف علية للجميع وبقولها بصراحة ::: البنت مطمع للولد لكن الولد مش هيكون مطمع للبنت
وعموما فية نقطة يا زوزو فى كلامك:::::>>>>>>>>>>>>
بتقولى الولد مسموح لية انة يقول ل100 بنت انة بيحبهم ياترى تقصدى انة بيضحك عليهم كلهم ولا تقصدى انة ممكن يحب بجد اكتر من مرة؟؟؟؟؟؟؟
عموما العادى والطبيعى ان الراجل ممكن يحب اكتر من مرة ويكون حب مش بجد لان الراجل بيموت فى الحنان ففية اكتر من واحدة ممكن تبينهولة من كلامها معاة فبيقع بسهولة وفية جملة ابتكار جديد

(((( انا لا أؤمن بالمراة التى لا تصدق بان عقول الرجال كالاطفال)))))

وعموما مش عيب ان البنت لو صادقة تعبر بحبها دة والولد نفس الحكاية المهم الثقة والحب يكونوا بجد مش مجرد كلام بيتقال وخلاص
لا شرع ولا دين صرحوا بكلام مباشر بان الحب حرام والبنت مسوح ليها تعبر بحبها طالما حساة بجد.... اعتقد كدا انى جاوبت ولو فية اى استفسار انا ممكن اوضح بردوا وشكر لزوزو على مشاركتها باصعب سؤال فى الموضوع كلوا

TOOT_ANK_AMOON farao:farao
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الأربعاء أبريل 15, 2009 9:29 pm

نسيت سؤالك على فكرة يا Admin Laughing Laughing Laughing
GANAA
Junior Member

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الإثنين أبريل 20, 2009 6:49 pm

طيب وانا عايزه اجاوب اعمل ايه يعنى حد يسال بقي اهئ اهئ اهئ
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الثلاثاء أبريل 21, 2009 1:02 am

مش تعملى ياقمر انا اللى هعمل بعد اذن Admin طبعا والسؤال المرة دى بيقول :
أيه أكثر 3 أشياء ممكن تتعب قلبك فى هذه الحياة
GANAA
Junior Member

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الثلاثاء أبريل 21, 2009 9:28 pm

1-الخيانه
2- الحبيب الكداب
3- الوحده
(حنين^الشوق)
NeW KiNg
(حنين^الشوق)

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الخميس أبريل 23, 2009 8:01 am

انا برأيي
1_الكذب
2_الخيانة
3_التكبر
وسؤالي هو:
اذا شخص بتعرفو كان بيتكبر عليك ويحكي أشياء كتيرة ويتكبر عبيك فيها يعني.
شو بتعمل؟؟؟
بتقلو انو هو متكبر.
أو بتضل ساكت وحابس شعورك بقلبك.
او انت كمان بتصير تتكبر عليه .
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

مُساهمةموضوع: رد: ((((( أسئلة خاصة )))))   ((((( أسئلة خاصة ))))) Icon_minitime1الجمعة أبريل 24, 2009 4:41 pm

التكبر صفة مذمومة كما قال الله تعالى فى كتابه الكريم :
بسم الله الرحمن الرحيم ( سأصرف عن أياتى الذين يتكبرون فى الارض بغير الحق ) ......... وقال تعالى أيضا ( اليس فى جهنم مثوى للمتكبرين ) وأنا برأيى أن المتكبر مش هديله أى اهتمام
سؤالى بقى هو :
أأد أيه ممكن تتنازل عشان اللى بتحبه Question

((((( أسئلة خاصة )))))
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» أسئلة
» ... أسئلة صريحة ... فقط للعضو الجرىء
» المنتخب المصري يسافر إلى السودان اليوم الاحد على متن طائرة خاصة