.عرب كينج.::ArabKing::..
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةal.shraf-listأحدث الصورالتسجيلدخول

عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TeNgOoOoOo
MeMbeR
TeNgOoOoOo

النوع: : ذكر

عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Empty
مُساهمةموضوع: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 2:59 am

عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ %D8%B1%D9%85%D8%B6%D8%A7%D9%86-%D9%83%D8%B1%D9%8A%D9%85
السلاموووو عليكم

مشكورة الاستاذة سهيله على الموضوع الجامد انه كل واحد لازم يكون عضو مؤثر فى هذا المنتدى وانه لازم يفيد الناس زى ما بيستفيد منه وبعدما فكرت فى الموضوع دة اكتر من يوم وكان فكرى انى احط شويه برامج على شويه صور على كام قصه وحكايه بس انا اكتشفت ان دة مش كفايه وبالطريقه ديه مش حاكون عضو مؤثر الا بعد كام سنه ..يالهوتى كتيييييييييير ...فكرت كتييييييييير ولقيت انه ممكن نعمل منتدى للمهندسين ونسميه *........المهندس العربى ......ودة يكون شامل لكل ما يحتاجه المهندس من البرامج والفيديو للمواقع والتدريبات والكتب الهامه فى مجال الهندسه وبالطريقه ديه حيكون المنتدى والموقع بتاعنا شامل لكل الاقسام من حيث الترفيهيه والالعاب واالاسلاميه والهندسيه ........فمثلا واحد سمع ان فى برنامج مهم فى مجال الهندسه موجود على موقع عرب كينج فدخل عشان ياخد البرنامج دة فلفت انتباة اعلان عن فيلم كان نفسه يشوفه وبعد كدة عجبته اغنيه لسه نازله وبعد كدة لقا لعبه كان بيدور عليها من زماااااااااااااااااااااااااان

فالشخص دة احنا حببناة فينا لانه وجد كل ما يحتاجه ومش حيضور برة على حاجه تانيه...بل احنا حنوصله انه يعمل فيفورت للصفحه ديه عندة فى الكمبيوتر....صح........وارجوووووو منكم الرد على الاقتراح دة ويارب ينال اعجابكم دة من الاعضاء .........اما بالنسبه للمديرين والمشرفين والحبايب جمعوا نفسكم وشاوروووو بعض واكيد حتعجبكم الفكرة ...عايز وسطه عند المدير ....هههههههههه...المدير بفه يعنى تبعى بس انتم ايه رايكم ؟؟؟؟

معلش طولت عليكم
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

القسم المفضل: : قسم الاغانى والكليب

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 3:32 am

ممكن تفسير اكتر يعنى للاسف انا مش فاهم بصراحة التقسيم فى المنتدى تقسيم جماعى

وعالية الجودة تانى حاجة اية موضوع سهيلة اللى بتشكرها على الموضوع؟

تالت حاجة القسم المهندس دة اللى انت بتتكلم عنوا دة محتاج واحد خبرة فى عالم الهندسة

انما احنا عاملين تقسيمة للبرامج على اعلى مستوى من التقنيات زى ما انت فاهم وتوزيع للبرامج

اللى ممكن تتخيلها ذائد وجود القسم العام للبرامج لوضع البرامج العادية الى مش بتتعنصر

تحت الفئات اللى موجودة وفية حاجة كمان المفروض ان العضو يكون عضو مؤثر

وبالشكل دة احنا ماشيين واحدة واحدة ياجماعة فالكلام دة يكون لما المنتدى يبقى معروف

للجميع والمقصود من كل دة ان دة يجيب صحبوا ويعرفوا على المنتدى ويشتغل فية وهكزا

وكل واحد يعرف صحبوا والباقيين وبكدة نبدا نقولها كلنا بنوعد الجميع من الزوار والاعضاء

ان يكون للمنتدى بصمة باسمنا على جهازك الخاص بيك ولو القسم دة هيتنفز ياريت ياجماعة

يكون فية فكرة شاملة عن الموضوع وكمان ياريت الرد على الاستفسارت اللى سالت عنها
TeNgOoOoOo
MeMbeR
TeNgOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 6:06 pm

بص يا توت بالنسبه لموضوع سهيله فهو الموضوع اللى موجود فى المساعدات للمشتركين الجدد ازاى تكون ايجابى فى المنتدى تؤثر وتتأثر .....وبعدين مش فى الموقع متقسم منتدى للصحه وواحد للالعاب وواحد للافلام......انا عايز واحد للهندسه وبعدين انته ناسى انى فى كليه هندسه يعنى كل جديد فى البرامج الهندسيه موجود عندى....والصور للمواقع التدريبيه موجودة عندى.....والكتب الكبيرة فى مختلف مجالات الهندسه بردة عندى................وطبعا الكودات كلها المصرى والامريكى فى مجالات الهندسه المدنيه والكهربيه والمعماريه عندى...........يعنى انا كان نفسى افيد الناس وبعدين نعلن اننا عندنا برامج هندسيه مميزة وكل اللى يحتاجه المهندس فى موقع زى شباب لايف او شباب اون لاين اللى تبع جامعه اسكندريه وبكدة نتقدم بردة واحدة واحدة
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الثلاثاء سبتمبر 08, 2009 7:13 pm

جاررررررررررى التعديل وفحص المنتديات الهندسية واضافة ما تريد فعليك الانتظار
TeNgOoOoOo
MeMbeR
TeNgOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 09, 2009 2:09 am

عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ %D9%83%D9%84-%D8%B9%D8%A7%D9%85-%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA%D9%85-%D8%A8%D8%AE%D9%8A%D8%B1انشاء الله خير
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1الأربعاء سبتمبر 09, 2009 2:19 am

بعد البحث والتفاوض تينجوا نرجوا منك

شرح للقسم العام وشرح كيفية اقسام المنتدى الهندسى

هيكون فية منتديات اية واية واية واحنا بازن الله هنعملوا
TeNgOoOoOo
MeMbeR
TeNgOoOoOo

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1السبت سبتمبر 19, 2009 5:37 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

بص يا باشا المنتدى العام حيكون كالاتى
* المنتدى الهندسى
برامج هندسيه
كتب هندسيه
صور هندسيه
اخبار هندسه
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟   عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟ Icon_minitime1السبت سبتمبر 19, 2009 7:37 pm

تم التصميم الحالى

ومبروك القسم الجديد الهندسى

نرجوا فتح بداية موضوعات ووضع

شروط لكتابة الموضوعات

حسب حد علمكم بها

وتم وضعك اشراف هندسى على الاقسام الكليات بالهندسة فقط

نرجوا قبول الوضع التالى والعمل علية

وتم غلق الموضوع

لاى طلبات اقترح فى موضوعات اخرى

عايز اعمل منتدى جديد ؟؟؟
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» سؤال بيلف على اغلبيه شبابنا انا فاضى وعايز ارتبط اعمل ايه؟
» لو عايز تخس
» عايز تقولها حاجة ....؟!
» اخي انا كنت عايز شويه حاجات كده
» لو عايز تعرف سر السعادة!!!!!!!!!....................