.عرب كينج.::ArabKing::..
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
اخى /اختى الزائرة

نحن نعلم بان لديك القدرة الكاملة على الدخول للمنتدى

ونعلم بانك على القدرة فى اخذ ما تريدة من المنتدى

ولكن يا اخى او اختى

سوف ياتى يوما ويقفل المنتدى تماما فى وجة الزوار

لكى يكون هناك حق لك كما هناك حق عليك فتقدم بتسجيل نفسك

واحجز اسمك الان
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةal.shraf-listأحدث الصورالتسجيلدخول

فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان

h_a_n_e_e_n
۩ sohila ۩
Z13bOola
TOOT_ANK_AMOON
8 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

النوع: : ذكر
القسم المفضل: : قسم الاغانى والكليب

فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Empty
مُساهمةموضوع: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الخميس مارس 12, 2009 11:58 pm

والله مش عارف اكتب واقول اية

بس لازم اشرح الموضوع كويس ياجماعة انا سمعت من هنا ومن هناك وحوارات كتير وكلها متشابهة شوية لكن فكرت كتير اقول حاجة وصلتنى من اى حد لقيت فجاة واحد صحبى بيتصل بيا بيقوللى شفت المجزة اللى حصلت واستغربت اوى انة بيتصل بيا وبيقوللى كدة وقلت للدرجادى مفتكرتهوش مع انة طالب بكلية الحربية المهم اخدت منة الموضوع بالتفصيل شوية Basketball سيبك بقى بلا جرايد بلا مواقع بتقول وخلاص عندك فيديوا من موبايل واحد صحبى اهوة عموما نحكى والتفاصيل خلوها من الفيديوا وياريت ياجدعان البنات مش تاخزنى من كلام ممكن تسمعة فى الفيديوا بس صممت ان الفيديوا ينزل من غير ما اقص منة حاجة بجد حاجة مهزلة فى يوم الخميس والعيال بتوع الحربية جايين من الصلاة بدات بقى بلطجت الشرطة عليهم هات ياض الكرنيهات والكلام دة وكلنا عارفين والبطايق والحوارات دى ظباط بتفرد نفسها عافية المهم قرارات فى كلية الحربية اى حد يتمسك فى اى لجنة فى اى مكان ايا كان وتنبيهات متشدد عليها جدا من لواءات بكلية الحربية على جميع الطلاب عدم اظهار الكارنية الخاص بيهم جم الظباط خدوا الخمسة على الحبس وفى الحبس انضربوا يعنى الشرطة وقفت ضد قرارات الواءات اللى محطوطة بتنبيهات مباشرة للطلاب فى الكلية واخدوا الطلاب دول وانضربوا ضرب كان النتيجة ان تلاتة منهم رجعوا الكلية والاتنين التانيين راحوا فى العناية المركزة وكمان اية الطالب اللى مكانشى معاة الكارنية فيهم كلهم رفضوا يطلعوا الكارنيهات والطالب دة اتصل بوالدة ووالدة نزل فورا فى حلوان وجايب معاة صورة لابنة وهوا بللبس الميرى لابس لبس االحربية ابن غلبان اب مصرى خايف على ابنة لدرجة انة جايب تحقيق شخصية لابنة مجرد صورة لية بلبس الحربية عاوز ياكد انة طالب فى الحربية الطالب وابوة الاتنين يتعرضوا للاهانة والضرب لية بامارة اية الكلام دة صحيح الشرطة فى خدمة الكلب (الشعب) ازاى اللى بيحصل دة تجاوزات فى اقسام البوليس من سنة 2000 وكانت قاسة جدا وعدوها ووقفوا مع بعض انما طلاب الحربية كمان يتعمل فيهم كدا فعلا نزلوا الطلاب الفرق بتاعتهم تانى وانزلوا اجازة واتفقوا كلهم على الانتقام لصحابهم طلاب الكلية الحربية اتفقوا يرجعوا شرف الكلية الحربية ادام الشرطة اللى تجاوزاتها زادت اوى وانا من احد المناقضين للشرطة وقادة الشرطة وعموما ما اعتقدشى ان التجاوزات دى هتستمر بعد العلقة السخنة اللى اخدوها فى قسم الشرطة بتاع 15 مايوا هيجان فى طلاب الكلية الحربية قزف بالطوب ضرب شديد جروح وضرب ل8 ظباط احتياطى بالقسم والمهم الراس الكبيرة المامور العربية بتاعتة العيال روقوها وكلوا فى الفيديوا lol! هتشوفوا فعلا مهزلة بجد عموما العيال ردوا شرف الكلية الحربية بجد lol! lol! lol! lol! خدوا بقى الموقع علينا تتفرجوا
farao https://www.youtube.com/watch?v=iE0DqHmWDcY farao farao
Z13bOola
Junior Member
Z13bOola

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الجمعة مارس 13, 2009 1:31 pm

السلام عليكم ورحمه الله
بصراحه دول شويه عيال المفروض انه لما حد يوفقه من الداخليه ما يترسمش عليه وبكل ادب يطلع الكارنيه بتاعه ويوريه للظابط وهو في ايده
يعني ممنوع ان حد من الداخليه يمسك الكارنيه انما اللي بيقولك لوءات مش عارف ايه بيقولو ممنوع يطلع الكارنيه ده بيكدب لسبب بسيط ان ازا هايعرفو انه طالب في كليه عسكريه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اكيد مش مكتوب علي وشه يعني والا كان كل البشر قالو احنا مخابرات زي عادل امام في الفيلم اللي مش فاكر اسمه No لكن اللي بيحصل ان الطالب من دول بيكون واخد في نفسه مقلب ويترسم وبعد كده يكتشف انه مالوش قيمه قدام بتاع الداخليه وانه ممكن يتعامل معامله مواطن عادي لكن ليه حقوق بسيطه جدا زياده عالمواطن العادي وطبعا مهم يكسرو ميت قسم لكن مش هايرجعو هيبتهم لانه ببساطه ممكن يتكرر تاني
ودي مش اول مره الحربيه تروح تكسر قسم شرطه اوي كمين دي حاجه بقو متعودين عليها وسببها قله زوق شخص او اكتر
يعني لو كان دخل علي الكمين او الظابط بادب شوف كان هايعامله ازاي

لكن نرجع ونقول هم شويه عيال اللي ظاهرين في الفيديو تلاقيهم لسه مواليد 92
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الجمعة مارس 13, 2009 4:20 pm

كلامك تمام يازعبولا بس هما واخدين اوامر مش يطلعوا الكارنية او يكشفوا عن شخصيتهم وتانى حاجة ابوا الولد اللى جة القسم انضرب هوا كمان دة يرضى ربنا هما كلهم فعلا غلطانين مقلناش لا بس الموضوع فعلا كان بيردوا شرف كليتهم واحترامهم وابقى طلع انت اللى فى العناية المركزة دلوقتى
۩ sohila ۩
KiNgAwY
۩ sohila ۩

النوع: : انثى

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 4:58 am

اكيد الناس دول اترفدوا من الكلية
الميرى ميرى ومافيش فيه هزار بس فعلا ماحدش يعرف ملابسات الحادث عشان نحكم اذا كان الشرطة غلطانة ولا لاء
ماهو ممكن يكون فعلا الطالب ده اتتنك على الظابط ومرضاش يطلع البطاقة
ولا المفروض الظابط يسيبه بمجرد انه يقول انا طالب حربية ؟؟؟!!!
marwa
زائر

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 8:40 am

فعلا والله شباب جدعة اخدوا حقهم باديهم ايه اصلا الشرطة اللى فى البلد ديه دى مش المفروض تتسمى شرطة فى خدمة الشعب والله على رايك الشرطة فى خدمة الكلاب مش الشعب المفروض يدافعوا عن الماس ويحموهم من الاضرار مش يضروهم بجد ده عمرها ماتتسمى شرطة تتسمى هيافا انا دلوقتى مشوفتش حد بياخد حقة من الشرطة هما ناس انا بحسهم بلطجية من بنى ادمين خيفن من الكبير على ما اظن كمان كام يوم ممحدش هياخد حقة من اى حد اللى هيبقى بلطجى ده عمرها متكون مصر بتاعت زمان فين ايام زمان ايام الحب والاخلاص فين والله انا نفسى ترجع الايام ديه نفسى اعشها انا مش مستمتعة بالحياة الحياة دى متتعش اصلا من اللى بيحصل فيها .[معلش انا ممكن اكون خرجت عن الموضوع بس انا قلت اللى فى نفسى وشكرا ليكم
TOOT_ANK_AMOON
ıllı Administrator ıllı
ıllı Administrator ıllı
TOOT_ANK_AMOON

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 9:29 am

معلشى ياجماعة انا بنحبك ياريس خافى على مستقبلك شوية يا مروى هنتقفش كلنا ونتلم فى بوكس واحد والله ياريت فكرة حلوة نبقى شباب وبنات (((دموع)))فى كلبشات واحدة اما صراى النيابة ومحولين على معتقلات امن الدولة دا انا ابويا هيفرح بيا اوى
marwa
زائر

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 11:42 am

هههههههههههههههه حاضر بس هو الساكت عن الحق شيطان اخرس انا قولت اللى عاوزة وربنا معايا ههههههههههههههه
marwa
زائر

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1السبت مارس 14, 2009 11:53 am

والنبى انا اسفة انا لسه صغيرة والنبى سبونى اكمل تعليمى انا مش قصدى ههههههههههههههه study study انا هذاكر وماليش دعوة خلاص سماح باة ههههههههههههههههههههه
h_a_n_e_e_n
KiNgAwY
h_a_n_e_e_n

الوسام : وسام التكريم

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الأربعاء مارس 25, 2009 3:07 am

انا راى مع راى سهيلة تقريبا اكيد هما اتنكو عشان هما فى كلية حربية فاكرين ان محدش دخل كليات غيرهم طب وكان اية اللى هيحصل لو طلع الكارنية وخلص حاجة تنرفز فعلا وبعدين يا هيما سيب مروة تقول اللى فى نفسها وزى ما قالتلك الساكت عن الحق شيطان اخرص وهى ملاك ههههههههههههههه lol! lol! lol!
h_a_n_e_e_n
KiNgAwY
h_a_n_e_e_n

الوسام : وسام التكريم

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الأربعاء مارس 25, 2009 3:09 am

متخافيش سا عسسسسسسسسسسسسسسل ان معاكى يا نعيش مع بعض يانترحل مع بعض ب ابقو هاتولى اكل اصلى بجوع بسرعة هههههههههههههههههههههههههههههههههه
marwa13
Junior Member
marwa13

مُساهمةموضوع: marwa   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الأربعاء مارس 25, 2009 1:47 pm

ههههههههههههههههههه حنون والله زى السكر بس انا قلت اللى فى نفسى وخلاص انا شايفة ان الطلاب والظباط غلطانين لو فعلا الطلاب مكنوش راضين يطلعوا الكارنية وزعقوا واتخانقوا اه هما غلطانين بس مش من حق الظباط يضربوهم كده
NooRel3yooN
Junior Member
NooRel3yooN

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الجمعة أبريل 03, 2009 5:21 am

والله انا شايفه ان الشباب رجاله اوى لان حكومتنا اصلا ماينفعش معاها غير كده لانها حكومه غبيه ورسمه نفسها علينا ومش كل من بقا حتت ظابط يقبا يتمنظر ع الناس ويبهدلهم لازم يشوف هو اصلو ايه الاول عشان مش يستهبل ويعامل كل الناس بقلة ادب والله بجد بقو ناس بشعه ولا تطاق بس ليه بيعملو كده confused
(حنين^الشوق)
NeW KiNg
(حنين^الشوق)

مصدر تواجدك؟ : من صديق

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الخميس أبريل 16, 2009 7:46 am

ألف شكرا لك أخوي على الطرح الرائع
أختك/(حنين^الشوق)
تقبل مروووووري
ZALATTA_Man
NeW KiNg
ZALATTA_Man

مُساهمةموضوع: رد: فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان   فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان Icon_minitime1الخميس يوليو 16, 2009 2:08 am

والله انا شايف ان المفروض حد كبير كان يدخل فى الموضوع ده ويوقفه

مش سايبين شوية عيال شباب تضرب بعض وتكسر فى اقسام

ثم انا مليش فى السياية لحسن مع أول قفا هقول اسمك يا تووووت

فيديو هجوم من طلاب كلية الحربية الفرقة 103 على قسم 15 مايوا بحلوان
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» أحدث أفلام جيت لي_والملحمة الحربية الرائعة The WarLords
» كنت عاوز اعرف بس انت فى كلية اية
» ملفات امن الدوله تم نقلها الى اسرائيل بعد هجوم الثوار على مقار امن الدوله فهل كان الهجوم مرتب ؟
» حصريا وانفراد على عرب كينج برنامج الفورتران77 لمهندسى وطلبة كلية الهندسة + كتاب شرح بالعربية+ البرنامج
» فيديو اغتيال السادات